چرا راکستار بخاطر جی تی ای وی بازی های دیگرش را قربانی میکند

تعمیرات سرفیس پرو , بوک , لپتاپ و … مایکروسافت شامل بخش‌های مختلفی است که تعمیر هر یک نیاز به تخصص بالایی دارد . وقتی شما با ایراد سخت افزاری در لپ تاپ مواجه می‌گردید مانند عدم روشن شدن سرفیس، تخلیه سریع شارژ باتری سرفیس ، آبی شدن صفحه نمایش سرفیس ، داغ شدن سرفیس سرفیس ، ایجاد سر و صدای زیاد، از کار افتادن کیبورد سرفیس ، خرابی تاچ پد ، کار نکردن تاچ صفحه نمایش ، عدم شارژ باتری و … نیاز به یک مشاوره تخصصی برای تعمیرات سرفیس خواهید داشت

 

برای تعمیرات سرفیس تخصصی با ما تماس بگیرید : 09941138301

10000 تومان


نوشته شده توسط : امداد تعمیرات

چرا راکستار بخاطر GTA VI بازی های دیگرش را قربانی می کند؟
تقریبا از دید از همه ما و افرادی که در بازی کردن قهار هستیم کمپانی راکستار یکی از بهترین وخوشبخت ترین کمپانی های حاضر در جهان است. می توان گفت وقتی بحث ساخت یکی بازی جدید مطرح می شود مدیران راکستار دور هم جمع می شوند و بر روی ساخت بازی بحث می کنند که آیا GTA VI بسازیم یا red dead redemption 3 Bully 2 ؟ اینکه کدام بازی برای ساختن انتخاب شود آنقدر ها هم مساله مهمی نیست چرا که هر یک از ما از تنوع ایجاد شده از بازی ها لذت می بریم و همینکه هرکدام از بازی ها وارد بازار شود تصمیم می گیریم آن را تجربه کنیم. آنچه الان اهمیت دارد این است که از نگاه راکستار این شرایط مطلوب شان نیست در واقع راکستار در حال حاضر با بحران بزرگتری برای ساخت بازی مواجهه شده است. با تیم فنی رایانه کمک همراه باشید

 

(اهداف و برنامه های راکستار و ساخت GTA / تعمیر کامپیوتر آنلاین)

ساخت GTA جدید
راکستار همیشه برای انتخاب های خودش با چند انتخاب طلایی روبرو است. به طور مثال اخیرا در فضای مجازی و اینترنت شایعه شده بود که به نظر می رسد راکستار در سال 2017 ساخت بازی Bully را کنسل کرده است تا بتواند بر روی ساخت بازی GTA VI تمرکز کند. در نگاه اول این مساله بسیار خوشحال کننده است اینکه راکستار حاضر است بازی های دیگرش را نادیده بگیرد و بر روی ساخت GTA متمرکز شود. و ما دوباره وارد دنیای این بازی محبوب شویم. البته با ورزن جدیدتر و تجربه ای دیگر.

پیشنهاد میکنم مطلب ” آموزش حل تمام مشکلات PES 2021 ” هم مطالعه کنید.


اهداف و برنامه های راکستار
اما از جانب دیگر بسیاری از ما سالیان سال است منتظر قسمت دوم بازی Bully هستیم. ولی به نظر می رسد در لیست اهداف و برنامه های راکستار بازی های راکستار Bully, Midnight Club,Max Payne یا حتی دیگر بازی های کوچکتر هیچ گونه جایگاهی ندارند. و شاید به همین دلیل است که پروسه ساختن قسمت دوم بازی Bully در سال های 2009 و 2013 متوقف شده بود. البته یادمان نرود در حال حاضر تمام این گفتمان ها شایعه محسوب می شود تا زمانی که راکستار ساخت بازی GTA VI را تایید کند.

از آنجایی که Red dead redemption 3 بسیار موفق بود و از طرفی در آمد راکستار از سال 2013 در بازی GTA VI بسیار عالی بوده است موجب شده است این کمپانی رغبتی برای ساخت بازی جدید نداشته باشد. یک مساله دیگر هم که باید در نظر گرفت این است که راکستار یکی از کمپانی هایی است که به کرانچ متهم شده است. کرانچ در واقع به بیشتر شدن ساعت کاری کارکنان برای رسیدن به ددلاین مشخص گفته می شود. برای همین دلیل است که از راکستار نمی توان انتظار داشت همزمان بتواند دو بازی AAA را مدیریت و در بازه های زمانی خواسته شده منتشر کند.

فکر کردن به پروسه ساختن چند بازی به صورت همزمان کاری دشوار است اگر به یوبی سافت دقت کنیم استودیویی که ده ها فرنچایز محبوب و عالی در اختیار دارد اما رفته رفته از کیفیت کارشان کم می شود. و ما طرفداران راکستار طالبان کیفیت کار راکستار هستیم و هرگز راضی نیستیم کیفیت را قربانی کمیت کند. از طرفی به نظر می رسد پروسه تکامل GTA online بسیار باب میل مدیران راکستار بوده است چرا که یک بازی را کامل اما به صورت محدود در اختیار کاربران قرار دهند و سپس به مرور زمان محتوای بیشتری ارائه کنند. و به همین خاطر شایعاتی پراکنده شده است که ممکن است بازی GTA VI از همین پروسه تبعیت می کند. جای نگرانی نیست که قرار است بازی نصف و نیمه عرضه شود بلکه یک بازی را به صورت کامل خریداری می کنیم و به مرور زمان محتوای داستانی بیشتری در اختیار ما قرار می گیرد و قالب آن به روز رسانی می شود.

و اگر این شایعه حقیقت داشته باشد راکستار تمام تلاشش را می کند تا در زمان اندک ممکن GTA VI را بسازد و با عنوان جدید رونمایی کند. اما عنوان جدید چه خواهد بود؟ می توان حدس زد Red dead redemption 3 یکی از گزینه هایی است که قطعا در برنامه راکستار وجود دارد. اما سوال های دیگری هم هست اینکه max payne چه می شود؟ چرا یکی از بهترین شوتر های سوم شخص تاریخ باید این وسط قربانی ساخت عناوین پولساز شود؟ یا چرا راکستار باید سه بار پروسه ساخت Bully 2 را کنسل کند تا به پول بیشتری برسد؟

نکته: پیشنهاد میکنم برای یادگیری ترفندهای کامپیوتری پیج اینستاگرام رایانه کمک و برای آموزش های کاربردی کامپیوتر و موبایل صفحه اپارات رایانه کمک را دنبال کنید.


نتیجه می گیریم
پروسه ساخت عنوان جدید راکستار بعد از انتشار redemption 2 Red dead کلید خورده است اینکه در آینده قرار است با چه بازی غافلگیر شویم نمی دانیم. اما بهتر است راکستار سکوتش در این مورد را بشکند و درباره برنامه هایش برای عناوین کوچک تر توضیحاتی بدهد. نظر شما چیست؟ آیا راکستار به در خواست کاربرانش توجه کرده است و ساخت Bully 2 را آغاز کرده است یا تصمیم دارد سراغ قسمت دیگری از پروسه بازی GTA VI برود؟ با رایانه کمک از بخش نظرات همراه باشید

منبع : رایانه کمک

 




:: برچسب‌ها: جی تی ای وی ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 / 11 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: